پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
13

حوزه / مخلص‌الائمه گفت: لازمه رشد بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی، بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی اظهار داشت: سند بهره‌وری استان مرکزی به لطف الهی و با تلاش و همراهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و حوزه توسعه معاونت انسانی استانداری مرکزی، تدوین شد.

وی افزود: این سند از طریق سازمان ملی بهره‌وری به تصویب رسید و از این حیث، استان مرکزی در کشور رتبه چهاردهم را دارد.

استاندار مرکزی، اجرای برنامه هفتم توسعه را از تأکیدات مهم دولت چهاردهم برشمرد و گفت: سهم قابل توجه‌ای در این برنامه معادل ۳۵ درصد از سهم هشت درصد رشد اقتصادی، به موضوع بهره‌وری اختصاص یافته است.

وی به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای افزایش بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی را مهم توصیف کرد و یادآور شد: دولت سیزدهم در حوزه تجدید پذیر در این استان، اقدامات قابل توجهی انجام داده به گونه‌ای که ۱۶۰۰ مگاوات انرژی خورشیدی در مرکزی هدفگذاری و زمین‌های آن واگذار شده است.

مخلص الائمه با بیان اینکه در حال حاضر ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی در دستگاه‌های اجرایی استان باقی مانده و باید تا پایان شهریور ماه جذب شود، ابراز کرد: سال گذشته باوجود تمام دشواری‌ها، تمام بودجه جذب شد و انتظار می‌رود سال جاری نیز این مهم محقق شود.

وی با اشاره به این که موضوع به‌کارگیری انرژی خورشیدی در ۲۴ دستگاه اجرایی استان مرکزی عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: در خصوص بازچرخانی پساب نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha